SPORVOGNSREJSER
8

Zürich sporvognslinje 8: Klusplatz - Hardturm

I drift

By: Zürich (Schweiz).
Sporlængde: 8,6 km.
Køretid: 31 min.

Sporvidde: 1000 mm (meterspor).

Linjen drives af

Verkehrsbetriebe Zürich (VBZ)
I drift

Linjer i Zürich

Vælg linjetype: Sporvognslinjer, hestesporvognslinjer, museumslinjer, regionallinjer, restaurantlinjer og turistlinjer.


Sporvognslinjer i Zürich

2Zürich sporvognslinje 2: Bahnhof Tiefenbrunnen - Geissweid
I drift

3Zürich sporvognslinje 3: Albisrieden - Klusplatz
I drift

4Zürich sporvognslinje 4: Bahnhof Tiefenbrunnen - Bahnhof Altstetten Nord
I drift

5Zürich sporvognslinje 5: Kirche Fluntern - Laubegg
I drift

6Zürich sporvognslinje 6: Zoo - Bahnhof Enge
I drift

7Zürich sporvognslinje 7: Bahnhof Stettbach - Wollishofen
I drift

8Zürich sporvognslinje 8: Klusplatz - Hardturm
I drift

9Zürich sporvognslinje 9: Hirzenbach - Triemli
I drift

10Zürich sporvognslinje 10: Albisgütli - Lufthavnen
I drift

11Zürich sporvognslinje 11: Auzelg - Rehalp
I drift

13Zürich sporvognslinje 13: Albisgütli - Frankental
I drift

14Zürich sporvognslinje 14: Triemli - Seebach
I drift

15Zürich sporvognslinje 15: Bucheggplatz - Bahnhof Stadelhofen
I drift

17Zürich sporvognslinje 17: Albisgütli - Werdhölzli
I drift

20Zürich sporvognslinje 20
I drift

1Zürich sporvognslinje 1
Nedlagt

Zürich sporvognslinje 8: Klusplatz - Hardturm stoppesteder

Klusplatz, Hardturm og Hardplatz.


Zürich sporvognslinje 8: Klusplatz - Hardturm linjekort

Se linjekort i høj opløsning.

Fotos og videoer af Zürich sporvognslinje 8: Klusplatz - Hardturm

Zürich sporvognslinje 8 med ledvogn 2043 på Theaterstrasse (2021)Zürich sporvognslinje 8 med ledvogn 2043 på Theaterstrasse (2021)Af Aryan Tamannaei.
20. februar 2021.
Tram Zürich - Strassenbahn Zürich 2014Tram Zürich - Strassenbahn Zürich 2014Af trainfart.
2014.
Oldie Trams in ZürichOldie Trams in ZürichAf leeseisenbahnen.
27. august 2011.
Zürich sporvognslinje 8 med ledvogn 1609 ved Hardplatz (2005)Zürich sporvognslinje 8 med ledvogn 1609 ved Hardplatz (2005)Af Henrik Boye.
18. oktober 2005.

Tilføj en kommentar

Sidst opdateret: 22. september 2023.