Amsterdam motorvogn 401
I drift som museumsvognSporvognens historie
Gemeentevervoerbedrijf Amsterdam (GVB)
I drift
Juni 1929: Leveret som Amsterdam motorvogn 401, fabrik Werkspoor, type 2-axle motor car.
Postkort: Amsterdam sporvognslinje 5 med motorvogn 465 ved Centraal Station (1980)Af Electrische Museumtramlijn Amsterdam (EMA), Henrik Boye, Tj. Swierstra.
20. september 1980.
20. september 1980.
Electrische Museumtramlijn Amsterdam (EMA)
Åbent regelmæssigt
1975: Kommet på museum som Amsterdam motorvogn 401, fabrik Werkspoor, type 2-axle motor car.
Postkort: Amsterdam museumslinje 30 med motorvogn 824 ved Station Amstelveen (1977)Af Ab van Donselaar, Electrische Museumtramlijn Amsterdam (EMA), Henrik Boye.
14. maj 1977.
14. maj 1977.
Postkort: Amsterdam museumslinje 30 med motorvogn 401 ved Kalfjeslaan (1981)Af Electrische Museumtramlijn Amsterdam (EMA), Erik Swierstra, Henrik Boye.
24. juni 1981.
24. juni 1981.
Postkort: Amsterdam motorvogn 301 ved Haarlemmermeerstation (1982)Af Electrische Museumtramlijn Amsterdam (EMA), Erik Swierstra, Henrik Boye.
3. juli 1982.
3. juli 1982.
Postkort: Amsterdam museumslinje 30 med bivogn 1050 ved Station Amstelveen (1984)Af Electrische Museumtramlijn Amsterdam (EMA), Erik Swierstra, Henrik Boye.
14. august 1984.
14. august 1984.
Postkort: Amsterdam museumslinje 30 med motorvogn 236 ved Haarlemmermeerstation (1987)Af Electrische Museumtramlijn Amsterdam (EMA), Henrik Boye, Karel Hoorn.
4. april 1987.
4. april 1987.
Amsterdam museumslinje 30 med motorvogn 401 ved Haarlemmermeerstation (1989)Af Henrik Boye.
4. maj 1989.
4. maj 1989.
Electrische Museumtramlijn Amsterdam - 21 april 2013Af DLoc567.
13. april 2013.
13. april 2013.
Nøglering: Amsterdam museumslinje 30 med motorvogn 301, bagsiden Haarlemmermeerstation (2022)Af Electrische Museumtramlijn Amsterdam (EMA), Henrik Boye.
29. maj 2022.
29. maj 2022.