Berlin motorvogn 5106
I drift som museumsvognSporvognens historie
Berliner Verkehrsbetriebe (BVG)
I drift
24. oktober 1968: Leveret som Berlin motorvogn 5106, fabrik Reichsbahnausbesserungswerk Berlin-Schöneweide (RAW), type Reko TE64/2.
Berliner Verkehrsbetriebe (BVG)
I drift
1970: Vognnummer ændret til Berlin motorvogn 217 340 (ex Berlin motorvogn 5106), fabrik Reichsbahnausbesserungswerk Berlin-Schöneweide (RAW), type Reko TE64/2.
Berliner Verkehrsbetriebe (BVG)
I drift
Juli 1980: Ombygget til Berlin arbejdsvogn 7 21 040 (ex Berlin motorvogn 5106), fabrik Reichsbahnausbesserungswerk Berlin-Schöneweide (RAW), type Reko TE64/2.
Berliner Verkehrsbetriebe (BVG)
I drift
1992: Vognnummer ændret til Berlin arbejdsvogn 4502 (ex Berlin motorvogn 5106), fabrik Reichsbahnausbesserungswerk Berlin-Schöneweide (RAW), type Reko TE64/2.
Strausberger Eisenbahn
I drift
6. oktober 1993: Overtaget af selskabet som Strausberg arbejdsvogn 13 (ex Berlin motorvogn 5106), fabrik Reichsbahnausbesserungswerk Berlin-Schöneweide (RAW), type Reko TE64/2.
31. juli 2001.
Sporvejsmuseet Skjoldenæsholm
Åbent regelmæssigt
9. januar 2013: Kommet på museum som Skjoldenæsholm arbejdsvogn 13 (ex Berlin motorvogn 5106), fabrik Reichsbahnausbesserungswerk Berlin-Schöneweide (RAW), type Reko TE64/2.
31. august 2013.
31. juli 2021.
31. juli 2021.
23. maj 2024.