Gävle motorvogn 22
I drift som museumsvognSporvognens historie
Gävle Stads Spårvägar (GSS)
Nedlagt
1953: Leveret som Gävle motorvogn 22, fabrik Hägglund, type A23/A30 Mustang, serie 1-63, bredde 2.50 m, længde 13.08 m, vægt 16.0 t, produceret 1948-1952, med 31 siddepladser og 74 ståpladser, motorkraft 200 kW.
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
1956: Overtaget af selskabet som Gøteborg motorvogn 61 (ex Gävle motorvogn 22), fabrik Hägglund, type M23 "Mustang", serie 1-63, bredde 2.50 m, længde 13.05 m, vægt 16.0 t, produceret 1948-1952, med 31 siddepladser og 74 ståpladser, motorkraft 200 kW.
Spårvägssällskapet Ringlinien (SSR)
Åbent regelmæssigt
1975: Kommet på museum som Gøteborg motorvogn 61 (ex Gävle motorvogn 22).
Postkort: Gøteborg 12 (Lisebergslinjen) med motorvogn 15 på Kungsportsavenyn (1973)Af Dan Aronsson, Henrik Boye, Spårvägssällskapet Ringlinien (SSR).
1973.
1973.