Gøteborg bivogn 434
I drift som museumsvognSporvognens historie
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
1949: Leveret som Gøteborg bivogn 434, fabrik Hägglund, type S27, serie 401-470, bredde 2.50 m, længde 13.10 m, vægt 12.0 t, produceret 1948-1954, med 38 siddepladser og 67 ståpladser.
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
1967: Ombygget til Gøteborg bivogn 434, fabrik Hägglund, type S27, serie 401-470, bredde 2.50 m, længde 13.10 m, vægt 12.0 t, produceret 1948-1954, med 38 siddepladser og 67 ståpladser.
Djurgårdslinjen 7N
Åbent regelmæssigt
1988 - 1989: Ombygget til Stockholm bivogn 618 (ex Gøteborg bivogn 434), fabrik Hägglund, type S27, serie 401-470, bredde 2.50 m, længde 13.10 m, vægt 12.0 t, produceret 1948-1954, med 38 siddepladser og 67 ståpladser.
![Stockholm restaurantlinje Cafetåget med motorvogn 210 ved Nordiska Museet/Vasamuseet (2005)](/foto/l/stockholm-restaurantlinje-cafetaaget-med-motorvogn-210-ved-nordiska-museet-vasamuseet-2005.webp)
3. juli 2005.
![Stockholm restaurantlinje Cafetåget med bivogn 618 på Strandvägen (2011)](/foto/l/stockholm-restaurantlinje-cafetaaget-med-bivogn-618-paa-strandvaegen-2011.webp)
24. september 2011.
![Stockholm restaurantlinje Cafetåget med bivogn 618 ved Nybroplan (2015)](/foto/l/stockholm-restaurantlinje-cafetaaget-med-bivogn-618-ved-nybroplan-2015.webp)
9. august 2015.
![Stockholm restaurantlinje Cafetåget med bivogn 618 ved Nybroplan set bagfra (2015)](/foto/l/stockholm-restaurantlinje-cafetaaget-med-bivogn-618-ved-nybroplan-set-bagfra-2015.webp)
9. august 2015.