Gøteborg bivogn 448
Udstillet på museumSporvognens historie
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
1953: Leveret som Gøteborg bivogn 448, fabrik Hägglund, type S27, serie 401-470, bredde 2.50 m, længde 13.10 m, vægt 12.0 t, produceret 1948-1954, med 38 siddepladser og 67 ståpladser.
Sporveien
I drift
1978 - 1986: Overtaget af selskabet som Oslo bivogn 589 (ex Gøteborg bivogn 448), fabrik Hägglund, type ST89, serie 582-591, bredde 2.50 m, længde 13.10 m, vægt 12.0 t, produceret 1978-1986, med 38 siddepladser og 67 ståpladser.
Spårvägssällskapet Ringlinien (SSR)
Åbent regelmæssigt
2000: Kommet på museum som Gøteborg bivogn 589 (ex Gøteborg bivogn 448), fabrik Hägglund, type ST89, serie 582-591, bredde 2.50 m, længde 13.10 m, vægt 12.0 t, produceret 1978-1986, med 38 siddepladser og 67 ståpladser.
Sporvejsmuseet Skjoldenæsholm
Åbent regelmæssigt
2001: Overtaget af museet som Skjoldenæsholm bivogn 589 (ex Gøteborg bivogn 448), fabrik Hägglund, type ST89, serie 582-591, bredde 2.50 m, længde 13.10 m, vægt 12.0 t, produceret 1978-1986, med 38 siddepladser og 67 ståpladser.
11. august 2001.
12. maj 2002.
2005.
Spårvägssällskapet Ringlinien (SSR)
Åbent regelmæssigt
20. februar 2006: Overtaget af museet som Gøteborg bivogn 589 (ex Gøteborg bivogn 448), fabrik Hägglund, type ST89, serie 582-591, bredde 2.50 m, længde 13.10 m, vægt 12.0 t, produceret 1978-1986, med 38 siddepladser og 67 ståpladser.