Gøteborg motorvogn 15 (gl)
I drift som museumsvognSporvognens historie
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
1902: Leveret som Gøteborg motorvogn 15 (ex Gøteborg motorvogn 15 (gl)), fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type M4, serie 1-156, bredde 2.00 m, længde 8.64 m, vægt 10.5 t, produceret 1908-1921, med 20 siddepladser og 18 ståpladser, motorkraft 60 kW.
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
1914: Ombygget til Gøteborg motorvogn 15 (ex Gøteborg motorvogn 15 (gl)), fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type M4, serie 1-156, bredde 2.00 m, længde 8.64 m, vægt 10.5 t, produceret 1908-1921, med 20 siddepladser og 18 ståpladser, motorkraft 60 kW.
Spårvägssällskapet Ringlinien (SSR)
Åbent regelmæssigt
1960: Kommet på museum som Gøteborg motorvogn 15 (ex Gøteborg motorvogn 15 (gl)), fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type M4, serie 1-156, bredde 2.00 m, længde 8.64 m, vægt 10.5 t, produceret 1908-1921, med 20 siddepladser og 18 ståpladser, motorkraft 60 kW.
1970.
1978.
1985.
15. juli 2005.
2. juli 2012.