Gøteborg motorvogn 16
Udgået af driftSporvognens historie
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
1902: Leveret som Gøteborg motorvogn 16, fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type M4, serie 1-156, bredde 2.00 m, længde 8.64 m, vægt 10.5 t, produceret 1908-1921, med 20 siddepladser og 18 ståpladser, motorkraft 60 kW.
Östgötatrafiken
I drift
1925: Ombygget til Norrköping motorvogn 16 (ex Gøteborg motorvogn 16), fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type M4, serie 1-156, bredde 2.00 m, længde 8.64 m, vægt 10.5 t, produceret 1908-1921, med 20 siddepladser og 18 ståpladser, motorkraft 60 kW.
Veteranspårvagnar i Norrköping
Åbent regelmæssigt
1967: Kommet på museum som Norrköping motorvogn 16 (ex Gøteborg motorvogn 16).
Postkort: Norrköping museumslinje 1 med motorvogn 16 på Norra Promenaden (1984)Af Henrik Boye, Kontorrab, Lars Alderin.
1984.
1984.
Postkort: Norrköping museumslinje 1 med motorvogn 16 nær Rådhuset (1988)Af Henrik Boye, Kontorrab.
1988.
1988.
Postkort: Norrköping museumslinje 1 med motorvogn 16 på Drottninggatan (1990)Af Hallberg & Carlsson, Henrik Boye, Ultraförlaget.
1990.
1990.
Norrköping museumslinje 1 med motorvogn 16 ved Rådhuset (1995)Af Henrik Boye.
5. juli 1995.
5. juli 1995.
Øloplukker: Norrköping museumslinje 1 med motorvogn 16, forsiden (1995)Af Henrik Boye, Himmelstalund Centrumcampingen.
5. juli 1995.
5. juli 1995.
Postkort: Norrköping museumslinje 1 med motorvogn 16 ved Rådhuset (1998)Af Grand Shop HB, Henrik Boye, Spiran.
1998.
1998.