Gøteborg motorvogn 54
I drift som museumsvognSporvognens historie
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
1907: Leveret som Gøteborg motorvogn 54, fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type M5, serie 47-177, bredde 2.00 m, længde 10.28 m, vægt 12.5 t, produceret 1921-1941, med 20 siddepladser og 38 ståpladser, 2 motorer, motorkraft 41 kW.
Göteborgs Spårvägar (GS)
I drift
1949 - 1950: Ombygget til Gøteborg motorvogn 190 (ex Gøteborg motorvogn 54), fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type M5, serie 47-177, bredde 2.00 m, længde 10.28 m, vægt 12.5 t, produceret 1921-1941, med 20 siddepladser og 38 ståpladser, 2 motorer, motorkraft 41 kW.
Museispårvägen Malmköping (MUMA)
Åbent regelmæssigt
17. november 1973: Kommet på museum som Malmköping motorvogn 190 (ex Gøteborg motorvogn 54), fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA), type M5, serie 47-177, bredde 2.00 m, længde 10.28 m, vægt 12.5 t, produceret 1921-1941, med 20 siddepladser og 38 ståpladser, 2 motorer, motorkraft 41 kW.
1970.
1970.
December 1981.
1995.
4. juli 1995.