Norrköping motorvogn 152
I drift som museumsvognSporvognens historie
Östgötatrafiken
I drift
1967: Leveret som Norrköping motorvogn 152, fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA)/ASJL, type M67, serie 131-155 (31-55), bredde 2.36 m, længde 12.25 m, vægt 13.2 t, produceret 1966-1967, med 28 siddepladser og 62 ståpladser, 4 aksler, 4 motorer, motorkraft 30 kW, max fart 60 km/t.
Östgötatrafiken
I drift
1995: Vognnummer ændret til Norrköping motorvogn 52 (ex Norrköping motorvogn 152), fabrik Allmänna Svenska Elektriska Aktiebolaget (ASEA)/ASJL, type M67, serie 131-155 (31-55), bredde 2.36 m, længde 12.25 m, vægt 13.2 t, produceret 1966-1967, med 28 siddepladser og 62 ståpladser, 4 aksler, 4 motorer, motorkraft 30 kW, max fart 60 km/t.
Östgötatrafiken
I drift
2001: Ombygget til Norrköping motorvogn 92 (ex Norrköping motorvogn 152), type M67B, serie 91-94, bredde 2.36 m, længde 12.20 m, vægt 14.5 t, med 28 siddepladser og 62 ståpladser, motorkraft 120 kW, max fart 60 km/t.
Östgötatrafiken
I drift
2003: Ombygget til Norrköping museumsvogn 92 (ex Norrköping motorvogn 152), type M67B, serie 91-94, bredde 2.36 m, længde 12.20 m, vægt 14.5 t, med 28 siddepladser og 62 ståpladser, motorkraft 120 kW, max fart 60 km/t.
2. juli 2005.