Rostock bivogn 158
I drift som museumsvognSporvognens historie
Rostocker Straßenbahn (RSAG)
I drift
1967: Leveret som Rostock bivogn 158.
Rostocker Straßenbahn (RSAG)
I drift
1984: Vognnummer ændret til Rostock bivogn 924 (ex Rostock bivogn 158), fabrik VEB Waggonbau Gotha.
Sporvejsmuseet Skjoldenæsholm
Åbent regelmæssigt
1999: Kommet på museum som Skjoldenæsholm bivogn 924 (ex Rostock bivogn 158), fabrik VEB Waggonbau Gotha.
Skjoldenæsholm normalspor med motorvogn 797 foran Sporvejsmuseet (1999)Af Henrik Boye.
24. maj 1999.
24. maj 1999.
Skjoldenæsholm 1435 mm med motorvogn 797 ved Eilers Eg (2000)Af Henrik Boye.
Maj 2000.
Maj 2000.
Skjoldenæsholm motorvogn 797 foran Sporvejsmuseet (2006)Af Henrik Boye.
23. maj 2006.
23. maj 2006.
Skjoldenæsholm motorvogn 797 ved Eilers Eg (2008)Af Henrik Boye.
16. august 2008.
16. august 2008.
Skjoldenæsholm bivogn 924 ved Eilers Eg (2010)Af Henrik Boye.
14. august 2010.
14. august 2010.
Sporvejsmuseet - Fra arkiverne (7)Af SporvognDK.
2013.
2013.
Sporvejsmuseet - Fra arkiverne (1)Af SporvognDK.
2014.
2014.
Skjoldenæsholm 1435 mm med motorvogn 797 ved Skovkanten (2014)Af Henrik Boye.
26. juli 2014.
26. juli 2014.
Sporvejsmuseet - Sommerstemning 2014Af SporvognDK.
9. august 2014.
9. august 2014.
Postkort: Skjoldenæsholm normalspor med motorvogn 797 udenfor Remise 3 (2017)Af Henrik Boye, Karsten Paetzold, Rostocker Straßenbahn AG.
2017.
2017.
Sporvejsmuseet i Skjoldenæsholm 29-07-2023Af jvltog.
29. juli 2023.
29. juli 2023.
Krus: Skjoldenæsholm normalspor med motorvogn 797 (2023)Af Henrik Boye, Sporvejshistorisk Selskab (SHS).
31. juli 2023.
31. juli 2023.