SPORVOGNSREJSER

Stockholm åben bivogn 386

Udstillet på museum

Sporvognens historie

Stockholms Nya Spårväg (SNS)
Nedlagt

1908: Leveret som Stockholm åben bivogn 386, fabrik Arlöf, type C5, serie 371-405, bredde 2.20 m, længde 7.99 m, vægt 4.0 t, produceret 1908-1909, 2 aksler.

Spårvägsmuseet i Stockholm
Åbent regelmæssigt

7. maj 1974: Kommet på museum som Stockholm åben bivogn 386, fabrik Arlöf, type C5, serie 371-405, bredde 2.20 m, længde 7.99 m, vægt 4.0 t, produceret 1908-1909, 2 aksler.

Museispårvägen Malmköping (MUMA)
Åbent regelmæssigt

22. maj 1974: Overtaget af museet som Malmköping åben bivogn 386 (ex Stockholm åben bivogn 386), fabrik Arlöf, type C5, serie 371-405, bredde 2.20 m, længde 7.99 m, vægt 4.0 t, produceret 1908-1909, 2 aksler.

Postkort: Malmköping motorvogn M 1 ved Malmköping (1970)Postkort: Malmköping motorvogn M 1 ved Malmköping (1970)Af Henrik Boye, Svenska Spårvägssällskapet (SSS).
1970.
Postkort: Malmköping museumslinje med motorvogn 143  (1974)Postkort: Malmköping museumslinje med motorvogn 143 (1974)Af Henrik Boye, Nalle Remnelus, Svenska Spårvägssällskapet (SSS).
1974.

Spårvägsmuseet i Stockholm
Åbent regelmæssigt

14. januar 1991: Overtaget af museet som Stockholm åben bivogn 386, fabrik Arlöf, type C5, serie 371-405, bredde 2.20 m, længde 7.99 m, vægt 4.0 t, produceret 1908-1909, 2 aksler.

Postkort: Stockholm motorvogn 92 på Spårvägsmuseet, Tegelviksgatan (2006)Postkort: Stockholm motorvogn 92 på Spårvägsmuseet, Tegelviksgatan (2006)Af Hans Ekestang, Henrik Boye, SL Stockholms Spårvägsmuseum.
2006.

Tilføj en kommentar

Sidst opdateret: 9. april 2024.