SPORVOGNSREJSER

Stockholm åben bivogn 386

Udstillet på museum

Sporvognens historie

Stockholms Nya Spårväg (SNS)
Nedlagt

1908: Leveret som Stockholm åben bivogn 386, fabrik Arlöf, type C5, serie 371-405, bredde 2.20 m, længde 7.99 m, vægt 4.0 t, produceret 1908-1909, 2 aksler.

Spårvägsmuseet i Stockholm
Åbent regelmæssigt

7. maj 1974: Kommet på museum som Stockholm åben bivogn 386, fabrik Arlöf, type C5, serie 371-405, bredde 2.20 m, længde 7.99 m, vægt 4.0 t, produceret 1908-1909, 2 aksler.

Museispårvägen Malmköping (MUMA)
Åbent regelmæssigt

22. maj 1974: Overtaget af museet som Malmköping åben bivogn 386 (ex Stockholm åben bivogn 386), fabrik Arlöf, type C5, serie 371-405, bredde 2.20 m, længde 7.99 m, vægt 4.0 t, produceret 1908-1909, 2 aksler.

Postkort: Malmköping motorvogn M 1 ved Malmköping (1970)Postkort: Malmköping motorvogn M 1 ved Malmköping (1970)Af Henrik Boye, Svenska Spårvägssällskapet (SSS).
1970.
Postkort: Malmköping museumslinje med motorvogn 143  (1974)Postkort: Malmköping museumslinje med motorvogn 143 (1974)Af Henrik Boye, Nalle Remnelus, Svenska Spårvägssällskapet (SSS).
1974.

Spårvägsmuseet i Stockholm
Åbent regelmæssigt

14. januar 1991: Overtaget af museet som Stockholm åben bivogn 386, fabrik Arlöf, type C5, serie 371-405, bredde 2.20 m, længde 7.99 m, vægt 4.0 t, produceret 1908-1909, 2 aksler.

Postkort: Stockholm motorvogn 92 på Tegelviksgatan 22 (2006)Postkort: Stockholm motorvogn 92 på Tegelviksgatan 22 (2006)Af Hans Ekestang, Henrik Boye, SL Stockholms Spårvägsmuseum.
2006.
Stockholm åben bivogn 386 på Tegelviksgatan 22 (2011)Stockholm åben bivogn 386 på Tegelviksgatan 22 (2011)Af Silas Boye Nissen.
13. november 2011.
Stockholm motorvogn 92 på Tegelviksgatan 22 (2011)Stockholm motorvogn 92 på Tegelviksgatan 22 (2011)Af Silas Boye Nissen.
13. november 2011.

Tilføj en kommentar

Sidst opdateret: 26. juni 2024.