Stockholm bivogn 915
I drift som museumsvognSporvognens historie
Storstockholms Lokaltrafik (SL)
I drift
24. februar 1930: Leveret som Stockholm bivogn 915, fabrik Råsunda, type B20, bredde 2.25 m, længde 11.35 m, vægt 8.6 t, produceret 1929-1930, med 24 siddepladser og 39 ståpladser, 2 aksler.
Postkort: Stockholm motorvogn 143 på Vasabron (1989)Af Henrik Boye, Svenska Spårvägssällskapet (SSS), Thomas Johansson.
1989.
1989.
Museispårvägen Malmköping (MUMA)
Åbent regelmæssigt
20. september 1968: Kommet på museum som Malmköping bivogn 915 (ex Stockholm bivogn 915), fabrik Råsunda, type B20, bredde 2.25 m, længde 11.35 m, vægt 8.6 t, produceret 1929-1930, med 24 siddepladser og 39 ståpladser, 2 aksler.
Malmköping bivogn 915 foran Hall III (2012)Af Henrik Boye.
11. juli 2012.
11. juli 2012.
Trafikdag Malmköping #1Af MJ-Projekt.
1. september 2024.
1. september 2024.
Djurgårdslinjen 7N
Åbent regelmæssigt
2013: Overtaget af museet som Stockholm bivogn 915, fabrik Råsunda, type B20, bredde 2.25 m, længde 11.35 m, vægt 8.6 t, produceret 1929-1930, med 24 siddepladser og 39 ståpladser, 2 aksler.
Stockholm: Storstockholm lokaltrafik Sporvogn og busAf Public Transport Worldwide.
24. juli 2009.
24. juli 2009.