Wuppertal motorvogn 105
I drift som museumsvognSporvognens historie
Wuppertaler Stadtwerke (WSW)
Nedlagt
1927: Leveret som Wuppertal motorvogn 105, fabrik Gustav Talbot & Co Eisenbahnwagen, serie 102-114, bredde 2.10 m, længde 9.80 m, vægt 15.5 t, produceret 1927, med 20 siddepladser og 48 ståpladser, 2 aksler, 2 motorer, motorkraft 55 kW.
Bergischen Museumsbahnen (BMB)
Åbent regelmæssigt
1985: Kommet på museum som Wuppertal motorvogn 105, fabrik Gustav Talbot & Co Eisenbahnwagen, serie 102-114, bredde 2.10 m, længde 9.80 m, vægt 15.5 t, produceret 1927, med 20 siddepladser og 48 ståpladser, 2 aksler, 2 motorer, motorkraft 55 kW.
Wuppertal sporvogn (1-4)Af Tram Aktuell.
1970 - 2016.
1970 - 2016.
Postkort: Wuppertal BMB med motorvogn 105 ved Schulkohlfurth (1985)Af Bergischen Museumsbahnen (BMB), Henrik Boye.
1985.
1985.
Postkort: Wuppertal BMB med motorvogn 105 ved Schulkohlfurth (1992)Af Bergischen Museumsbahnen (BMB), Henrik Boye, Markus Pieper.
1992.
1992.
Postkort: Wuppertal motorvogn 105 foran Bergischen Museumsbahnen (2000)Af Bergischen Museumsbahnen (BMB), Henrik Boye.
2000.
2000.
Wuppertal motorvogn 49 inde i Kohlfurther Brücke (2002)Af Henrik Boye.
7. juli 2002.
7. juli 2002.
20. Bergisches Straßenbahnfest / Bergische Museumsbahn (HD)Af leeseisenbahnen.
27. maj 2012 - 28. maj 2012.
27. maj 2012 - 28. maj 2012.
Bergische Museumsbahnen - Sporvognsmuseum Wuppertal (2D-version)Af ru-p.
25. oktober 2015.
25. oktober 2015.